Ünvan
H.Əliyev pr.152A, Çinar Plaza, 20-ci mərtəbə

İş saatları
Bazar ertəsi - Cümə: 09:00– 18:00

Swot analiz nə üçün vacibdir?

Sahibkarlar mütləq bunu bilməlidir!

SWOT analizi — strateji planlaşdırma metodu olub müəssisənin daxili və kənar mühitlərinin müəyyən edilərək onların 4 kateqoriyaya bölünməsinə əsaslanır:

  • Strengths (güclü tərəflər),
  • Weaknesses (zəif tərəflər),
  • Opportunities (imkanlar),
  • Threats (təhlükələr).

Güclü (S) və zəif (W) tərəflər təhlil edilən obyektin daxili mühitinin faktorları hesab edilir (yəni, obyektin təsir edə biləcəyi amillər), imkanlar (O) və təhlükələr (T) isə xarici mühit faktorlarıdır (yəni, obyektə kənardan təsir edə bilən və obyekt tərəfindən idarə olunmayan).

Məsələn, müəssisə öz mal çeşidinin sayını özü tənzimləyir və bu, daxili mühit faktorudur, ticarəti tənzimləyən normativ hüquqi aktlar isə müəssisədən asılı deyil və onlar xarici mühit faktorlarıdır.

Leave a Reply

Sizin e-poçt ünvanınız dərc edilməyəcəkdir. Gərəkli sahələr * ilə işarələnmişdir